در فراق برادر.....
مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو /شاه بیتی میشود در دفتر ودیوان عشق

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 45896
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1


در فراق برادر.....


انالله و انا الیه راجعون

برادرجان هرگز فراق ابدیت در باورم نمی گنجد .

یاران رفیق و همنفس و یار من کجاست

مردم ز غم ، برادر غمخوار من کجاست

من بیخود سینه بسی کنده‌ام زدرد

گویید مرهم دل افکار من کجاست

دارم تنی به صورت طاووس داغ داغ

طوطی زبان نادره گفتار من کجاست

بگداختم چنانکه نشستم به روز شمع

آتش نشان آه شرر بار من کجاست

بی یار و بی‌کسم ، چه کنم چیست فکر من

آنکس که بود یار وفادار من کجاست

بیمار نبود آنکه غمش ساخت بیخودم

آگاهیم دهید که آن مسافرمن کجاست

با خواب نور دیده به سیلاب گریه رفت

آن نوربخش دیده بیدار من كجاست

 



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت20:33---30 بهمن 1393
خدا رحمتش کنه روحش شاد تسلیت میگم فرشتهونگم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : فـــــــــــــرشته